Változások az Üzletpolitikában

Gyakran Ismételt Kérdések

 

Preferred Customer

Mikor lép hatályba a mi régiónkban ez a szabály?

2020. november 1-jén.

Mi történik a plusz 10%-kal, ami egykor a Preferred/Novus Customer kedvezmény része volt?

A 10%-ot, ami egykor a Preferred/Novus Customer kedvezmény része volt, az az Üzleti Partner kapja, aki a Preferred / Novus Customert beléptette.

A szabály célja, hogy segítsen az új Forever Üzleti Partnereknek abban, hogy az üzletépítési útjuk során már a kezdetekkor több kiskereskedelmi árnyereséget kapjanak.

 

Hol található az erre vonatkozó teljes leírás az Üzletpolitikában?

14.oldal, 3. szakasz.3

 

PREFERRED CUSTOMER

3.01 Amíg a Preferred Customer el nem éri a 30%-os Kedvezményszintet, nem jogosult az FLP-termékek értékesítésére, más Preferred Customerek szponzorálására, vagy az FLP Társaságtól származó bármilyen bónuszra.

3.02 A Preferred Customer az Ajánlott Kiskereskedelmi Árból 5%-os kedvezménnyel vásárolhatja meg a termékeket.

3.03 Abban az esetben, ha a Preferred Customer vásárol egy Start Your Journey Pack-et, vagy 2 Karton Pontnak megfelelő terméket bármelyik 2 egymást követő hónapban, akkor 30%-os kedvezményt kap a jövőbeli vásárlásokra.

3.04 Az a Preferred Customer, aki 30% -os kedvezményre jogosult, Forever Üzleti Partnerként (FÜP) lép be a Marketing Tervbe Assistant Supervisor szinten.

 

Az a Preferred / Novus Customer, aki jelenleg 15%-os kedvezményt kap, megtarthatja ezt a kedvezményt az Üzletpolitika változása után?

Nem, minden Preferred /Novus Customer, aki jelenleg 15%-os kedvezményt kap, 5%-os kedvezményre lesz átállítva a változás érvénybelépésekor.

A 30%-os kedvezményre akkor lehetnek jogosultak a változás érvénybe lépése előtt, amennyiben két egymást követő hónapban összegyűjtenek 2 Karton Pontot és Assistant Supervisor szintet érnek el 2020. november 1-je előtt.

Mi történik, ha a Preferred / Novus Customer összegyűjt 2 Karton Pontot 2020.november 1-je előtt?

Amennyiben a Preferred /Novus Customer 2020. november 1-je előtt gyűjt össze 2 Karton Pontot, automatikusan Assistant Supervisor szintet ér el és Forever Üzleti Partner lesz.

 

Hogyan készíthetik fel a Forever Üzleti Partnerek Preferred / Novus Customereiket erre a kedvezmény-csökkenésre?

Javasoljuk, hogy minden Forever Üzleti Partner segítsen a Preferred / Novus Customereiknek abban, hogy megértsék, mi változik.

Ösztönözzék arra a Preferred / Novus Customereket arra, hogy lépjenek egy szinttel feljebb, Assistant Supervisor szintre, és növeljék a kedvezményüket, mielőtt a változás életbe lép.

 

Mi az előnye annak, ha valaki az új Üzletpolitika-szabály szerint lesz Preferred Customer?

A Preferred Customerek 5%-os kedvezményt kapnak minden termékvásárlás alkalmával.

Regisztrált Preferred Customerként nemcsak ezt a hűségkedvezményt kapják, hanem meg lehet nekik mutatni a Forever-lehetőség egyéb kedvezményeit és előnyeit is.

 

Amennyiben a Preferred Customeremet 5%-os kedvezményre állítják át, a jövőben ennek ellenére Forever Üzleti Partnerré minősülhet?

Ez a folyamat ugyanolyan lesz, mint régen, 2 Karton Pontot kell összegyűjtenie 2 egymást követő hónapban ahhoz, hogy Forever Üzleti Partnerré minősüljön.

 

Assistant Supervisorok fejlődését érintő szabály. Mikor lép hatályba a mi régiónkban ez a szabály?

2020. november 1-jén.

 

Mi változik?

Amint ez a szabály hatályba lép, az Assistant Supervisoroknak teljesíteniük kell a 4CC-s aktivitást, hogy megkapják a Preferred Customerek, a kiskereskedelmi vásárlók vásárlásai és a személyes vásárlások után járó 5% bónuszt (ami sok országban 5% személyes kedvezményként volt ismert).

Amennyiben az Assistant Supervisor nem teljesíti a 4 CC-s aktivitást, ez az 5%-os bónusz ahhoz a felsővonalban lévő Üzleti Partnerhez kerül, aki 4 CC-aktív.

 

Milyen előnyökkel jár ez az új szabály az Üzleti Partnerek számára?

Ez a szabály az Üzleti Partnerek üzletépítési útján, már a legelején bemutatja a 4 CC-s aktivitás előnyét.

A 4 CC aktivitás teljesítésével az Üzleti Partner megkapja a Preferred Customer és a kiskereskedelmi vásárlások utáni 5% bónuszt.

Ezáltal a felsővonalbeli szponzornak is lehetősége lesz könnyebben tudatosítani az új csapattagokban, hogy a kezdetektől milyen nagy jelentősége van a 4CC-aktivitásnak.

 

Hol található az erre vonatkozó teljes leírás az Üzletpolitikában?

A szabály leírása indirekt módon szerepel az Üzletpolitika 4.01(a) és 4.03(c) szakaszában.

 

Azok a nem-aktív Assistant Supervisorok, akik jelenleg 5% kedvezményt kapnak, megtarthatják ezt az Üzletpolitika módosulása után?

Nem.

Minden Assistant Supervisornak, aki jelenleg 5% személyes kedvezményt kap a személyes vásárlásai, a kiskereskedelmi, és a Preferred/ Novus Customer vásárlásai után, Aktívvá kell válnia annak érdekében, hogy ezt bónusz formájában megkapja, amint az új szabály életbe lép.

 

Mikor kerül kifizetésre a Személyes Bónusz?

A személyes vásárlások, a Preferred Customer és a kiskereskedelmi vásárlások utáni Személyes Bónusz az adott hónap zárása után kerül kifizetésre.

 

Az az Assistant Supervisor, aki nem Aktív, megkapja a Preferred Customer vásárlásai utáni árnyereséget?

Igen.

Az az Assistant Supervisor, aki nem Aktív, megkapja a Preferred Customer és kiskereskedelmi vásárlások utáni árnyereséget.

A kiskereskedelmi árból származó 30%-os kedvezménye és árnyeresége megmarad.

Egyedül az 5% személyes bónusz kerül a felsővonalban lévő következő aktív Üzleti Partnerhez.

 

Megváltozik a bónusz leosztása a Marketing Tervben elfoglalt felsővonalbeli szintek vonatkozásában?

(Például:a Supervisor 8%-ot kap, az Assistant Manager 13%-ot, stb.)

Nem.

A Marketing Terv szerint meghatározott szintű, első aktív felsővonal tekintetében nem változik az 5% személyes bónusz mennyiség.

 

36 hónapos szabály

Mit jelent a 36 hónapos szabály?

A 36 hónapos szabály azt jelenti, hogy az a Forever Üzleti Partner, aki 36 hónapig nem vásárolt, archiválásra kerül.

Ennek eredményeként az archivált Forever Üzleti Partner minden alsóvonalbeli szponzoráltja a közvetlen felsővonalbeli Forever Üzleti Partnerhez kerül.

 

Hol található a Nemzetközi Üzletpolitikában az erre vonatkozó teljes leírás?

Az ezzel kapcsolatos aktuális leírás az 21.oldalon található, a 4.05 bekezdés alatt.

 

Annak a Forever Üzleti Partnernek, aki a 36 hónapos szabály következtében örökli az alsóvonalat, meg kell-e felelnie valamilyen követelménynek?

Nem.

A következő felsővonalbeli Forever Üzleti Partner megkapja az alsóvonalat, a Marketing Tervben elfoglalt szintjétől vagy aktivitásától függetlenül.

Ugyanakkor neki is be kell tartania a 36 hónapos szabályt, így amennyiben 36 hónapig ő maga nem rendel terméket, archiválásra kerül és az alsóvonala a felette lévő Partnerhez kerül.

 

Mikortól lép életbe ez a szabály?

Ez a szabály 2020. november 1-jétől hatályos.

Ezen a napon minden Forever Üzleti Partner, aki 36 hónapja nem vásárolt, archiválásra kerül, és meglévő alsóvonala átkerül a következő felsővonalbeli Forever Üzleti Partnerhez.

Minden soron következő hónap első napján minden olyan Forever Üzleti Partner, aki 36 hónap óta inaktív, archiválásra kerül és elveszíti az alsóvonalát.

 

A Managerek is örökölődnek?

Amennyiben az elveszített alsóvonalban vannak első generációs Managerek, ők Örökölt Managereknek lesznek tekintendők az újonnan kijelölt szponzoruk számára.

 

Amennyiben a Forever Üzleti Partner 36 hónapig nem mutatott aktivitást, törlésre kerül a rendszerből?

Nem.

Amennyiben a Forever Üzleti Partner a 36 hónapos szabályból kifolyólag archiválásra kerül, az egyedüli változás a státuszában az lesz, hogy elveszíti az alsóvonalát.

Minden egyéb Marketing Tervben elfoglalt szintje szerinti jogosultsága

–ideértve a vásárlási kedvezményt, a lehetőséget a szponzorálásra, stb.

–változatlan marad.

 

Elveszíti a Forever Üzleti Partner a Marketing Terv szerint elfoglalt státuszát vagy kedvezményét, amennyiben érintett lesz a 36 hónapos szabályt illetően?

Nem.

Amennyiben a Forever Üzleti Partner a 36 hónapos szabályból kifolyólag archiválásra kerül, az egyedüli változás a státuszában az lesz, hogy elveszíti az alsóvonalát.

A marketing terv szerint elfoglalt szintje és kedvezménye fennmarad, amennyiben úgy dönt, hogy a jövőben szeretne vásárolni vagy üzletet építeni.

 

Az a Forever Üzleti Partner, aki archiválásra került, a jövőben szponzorálhat Forever Üzleti Partnereket?

Igen.

A Forever Üzleti Partner bármikor újrakezdheti az üzletét és új Forever Üzleti Partnereket szponzorálhat.

 

Annak a Forever Üzleti Partnernek, aki archiválásra került, van-e bármilyen teendője az Üzleti Partneri státusz újraaktiválását és az üzletépítés újrakezdését illetően?

Az archiválásra került Forever Üzleti Partner meglévő Üzleti Partneri kódszámával bármikor újrakezdheti az üzletépítést anélkül, hogy további teendője lenne,vagy anélkül, hogy értesítenie kellene a céget.

 

Reszponzorálhat az archivált Forever Üzleti Partner?

Az archivált Forever Üzleti Partner reszponzorálhat új felsővonali szponzorhoz, amennyiben megfelel a reszponzorálási követelményeknek.

 

Az a Forever Üzleti Partner, aki közel kerül a 36 hónapos inaktivitáshoz, kap majd valamilyen figyelmeztető értesítést?

Nem.

Minden olyan Forever Üzleti Partner, aki 36 hónapig nem vásárolt, minden előzetes értesítés nélkül archiválásra kerül és elveszíti az alsóvonalát.

Forrás: Forever Living Products Hungary hírlevele.

Szeretnél Akciókat Kapni?

Szeretnél Akciókat Kapni?

Az Elenor Bt. több céggel áll kapcsolatban akik több 1000 terméket akciósnak le. Az Űrlap kitöltésével Te is értesülhetsz a Cégek Akcióiról!

You have Successfully Subscribed!

Szeretnél Akciókat Kapni?

Szeretnél Akciókat Kapni?

Az Elenor Bt. több céggel áll kapcsolatban akik több 1000 terméket akciósnak le. Az Űrlap kitöltésével Te is értesülhetsz a Cégek Akcióiról!

You have Successfully Subscribed!